Як все починалося:
1890 - 1920

1897

Історія Квайссер Фарма розпочинається в 1897 році на невеликому фармацевтичному заводі в Гамбурзі. Фармацевт Альфред Квайссер прибув з округу Дрезден до Гамбурга, щоб реалізуватися як виробник. Він зосередився на виробництві засобів для здоров'я та краси: креми, рідке мило, зубна паста. Незважаючи на труднощі, Альфред Квайссер працював над постійним розширенням компанії об'єднавши в одній особі здібності бізнесмена, маркетолога та вченого.

1919

Другим засновником сьогоднішньої компанії Квайссер Фарма став фармацевт Йозеф Петер Геннес із міста Ессен у Німеччині. У 1919 році він розробив оригінальну формулу сучасного Доппельгерц® Тоніку на основі трав та інших природних інгредієнтів.

Реєстрація бренду Доппельгерц
1921 - 1960

1921

Доппельгерц Тонік отримав реєстрацію, як товарний знак і вперше постав на ринку. Це заклало основу для бренду Доппельгерц з усіма подальшими розробками - і саме тут розпочалась його захоплива історія.

1950-ті

Популярність тоніка швидко росте завдяки інтенсивним рекламним кампаніям. Видатний символ бренду, на якому зображені два серця, незабаром стає символом життєвої сили, здоров'я та благополуччя для мільйонів людей. У п'ятдесятих роках веселі господині, вдягнені в червоний та чорний колір, рекламують популярний тонік.

Заснування Queisser Pharma
1960 - 1980

1970-ті

Обидві компанії згодом об'єдналися в "Квайссер Фарма". З 1970-х років компанія належить до сімейного холдингу HGDF, давнього родинного підприємства з Фленсбурга, що в Німеччині.

Телевізійні кампанії з культовим статусом
1980 - 2000

1982

Унікальна телевізійна поява Doppelherz увійшла в історію німецького телебачення в 1982 році. Започаткована на початку 1980-х років і розповсюджена протягом багатьох років, телевізійна рекламна кампанія швидко досягла культового статусу та все ще пам’ятається багатьма клієнтами і сьогодні

1996

Продукція Допельгерц почала розповсюджуватись за кордон. Спочатку активність з експорту була спрямована на Східну Європу, зокрема Польщу, Румунію, Болгарію та Балтійські країни.

Розширення асортименту продукції
2000 - 2010

2000

Бренд Doppelherz більше не є синонімом відомого тоніка. З гаслом «все, чого бажає ваше серце», Doppelherz вкладає всі ноу-хау в розробку нових продуктів. На додаток до тоніка без алкоголю та цукру (Vital Tonikum N), Доппельгерц стає одним із провідних брендів в області продуктів із рослинних екстрактів, вітамінів та мінералів, а також комплексів з Омега-3 жирними кислотами.

Бренд для всієї родини
2010 - 2015

2011

Бренд Доппельгерц змінювався з роками, розширюючи свій асортимент. З профілактичних продуктів для серця, бадьорості та енергії виникає широкий асортимент ліків та дієтичних добавок для всієї родини.

2013

В Україні та Румунії створюються представництва, а на початку 2014 р. і в Туреччині

2014

У категорії безрецептурних препаратів бренд Доппельгерц стає лідером ринку харчових добавок у Німеччині.

Інтернаціональність та клієнтоорієнтованість
Сьогодні

2016

Починається формування контенту в онлайні, на таких платформах як Instagram і Facebook, де підтримується прямий контакт з клієнтом. Паралельно із оффлайн торгівлею, реалізація продукції відбувається через онлайн-платформи, включаючи Amazon.

Наприкінці 2016 року в Болгарії відкривається представництво. В Польщі - через півроку.

2021

Доппельгерц у всьому світу: Продукція Доппельгерц представлена більш ніж в 60 країнах світу. Бренд все більше і більше розповсюджується по світу та рекламується через Інтернет. Понад 550 співробітників гарантують, що бренд Doppelherz здатний впоратися з постійно зростаючим попитом на товари для здоров'я та краси. Щоб якісно задовольняти споживчі запити, відкривається логістичний центр на півночі Німеччини Фленсбург, який стає «центром світу» для бренду Doppelherz.